مصاحبه آرشیو خبر ها
علاوه بر یک مهاجم عالی، می خواهم همسری نمونه و پدری فوق العاده باشم

علاوه بر یک مهاجم عالی، می خواهم همسری نمونه و پدری فوق العاده باشم

آلوارو موراتا، مهره موثر و کارآمد این فصل یووه در آستانه دیدار مهم یووه و اینتر در گفت و گویی شرکت کرد و از پیشرفت و پختگی خود چه در دنیای فوتبال و چه به عنوان یک پدر گفت:

 

حالا پخته تر و باتجربه تر شده ام، در این سال ها نسبت به سال های نخست تغییر کرده ام. حالا روش و راه فوتبال را می دانم، بازیکن کامل تر شده ام و برای فرزندانم نیز پدر باتجربه تری هستم.

 

بازی با رونالدو و دیبالا

 

بازی در کنار کریستیانو رونالدو آسان است، او را مدت زیادی ست که می شناسم، من پیشرفت کردم و حالا در کنار او بسیار راحت و خوب بازی می کنم. در این فصل به خوبی حرکت ها و پاسکاری ها را حدس می زنم، بازی همدیگر را می شناسیم و این باعث میشود که گلزنی کنیم. همه همدیگر را می شناسیم همه به هم کمک می کنیم و این برای هرکدام از ما در کنار تیم مفید و موثر است. بازی در کنار او واقعا خوشایند است. کریس یکی از برترین های فوتبال در جهان است، او فوق العاده است و هر کجا که بخواهد می تواند بازی کند. من تنها از حضور در کنار او و دیدن بازی او لذت می برم. افتخار بزرگی ست برای من و امیدوارم که مدت طولانی با او هم بازی باشم. برای من بازی در کنار رونالدو و دیبالا هیجان انگیز و لذت بخش است، رابطه دوستی بسیار خوبی بین ما وجود دارد چه در داخل زمین و چه خارج از زمین، خانواده های مان رابطه خوبی با هم دارند. زمانی که فرزندانم بزرگ تر شوند به انها خواهم گفت که در کنار این دو مهاجم بزرگ بازی کردم.

 

بازی برابر اینتر

 

سال 2015 یکی از سال های خوب دوران فوتبالی من بود و حالا امسال نیز دوست دارم که بتوانم موثر باشم. متاسفانه در دیدار یکشنبه هواداران در ورزشگاه نخواهند بود و این نبود هوادار کمی از هیجان بازی را میگیرد. بی صبرانه منتظر بازگشت شرایط عادی و حضور تماشاگران هستیم، دلمان برای انها تنگ شده به هر حال بازی برابر اینتر دیدار مهم و ویژه ای ست و حساسیت ان بیشتر حس می شود. دو تیم برتر و اماده حال حاضر ایتالیا هستیم و می خواهیم بازی دیدنی ای را ارائه دهیم.

 

پیرلو

 

ارتباط ما با مربی بسیار خوب است. تفاوتی وجود دارد میان زمانی که که در کنار یکدیگر بازی می کردیم او حالا مربی من است و باید به او نوع دیگری بنگریم و او همیشه شفاف است و انچه که فکر می کند را به تو می گوید، نظرش را کاملا روشن و قوی می گوید. انگیزه زیادی دارد و تلاش می کند تا انچه که برای یووه موثر است را انجام دهد. به خوبی فوتبال را می داند و میشناسد درست مانند زمانی که بازی می کرد. این نخستین فصل است و به خوبی پیش می رود.

 

اسکودتو

 

تا پایان فصل برای رسیدن به اسکودتو تلاش می کنیم، این طبیعی ست که تیم هر از گاهی نتایج خوبی نمی گیرد اما ما اغلب برنده هستیم و این راهی ست که باید انجام دهیم و می دانیم که باید برنده باشیم. ما هدف بزرگی در سر داریم و برای رسیدن به ان تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا باعث خوشحالی و افتخار هواداران باشد. هنوز راه طولانی ست و باید بازی های مهمی را پشت سر بگذاریم و به برتری های خود ادامه دهیم.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
طناز احدی مقدم
طناز احدی مقدم«خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: